Vertrekdag 5 oktober! - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van Globefrotters - WaarBenJij.nu Vertrekdag 5 oktober! - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van Globefrotters - WaarBenJij.nu

Vertrekdag 5 oktober!

06 Oktober 2013 | Frankrijk, Poitiers

Zo de eerste rit zit erop. Zaterdagmorgen vertrokken uit Haps. Na een leuke uitzwaaisessie en vele leuke berichtjes en telefoontjes vertrokken. Met een foto van onze vrouwen op het dashboard met de tekst: denk aan ons. Via Antwerpen -waar de start plaats- vond naar de eerste stop in Poitiers.
De start begon al als een soort evenement met wel 300 man langs de weg. (voor ons niet 1 bekende..??). Jammer van de gemiste kans. Toch nog een uurtje gewacht maar niks hoor...
Na 100 meter al een geval van pech voor het team die met een ambulance rijdt: de deuren vlogen achter open en wat bagage en een rolstoel vloog over de straat. Ze hadden niets in de gaten en zijn doorgereden...of ze nog terug gereden zijn??? Ik denk dat 1 'niet' mobiele Gambiaan nog een jaartje op zijn vervoer moet wachten. Tot morgen!

• 06 Oktober 2013 - 10:38

Wil En Willem Lepelaers:

Gut, ik had nu al een brok in mijn keel omdat er niemand voor jullie stond!!! In gedachten wel hoor. Nu nog even Frankrijk door en dan Spanje. Was die ziekenwagen van een Belg??? Sorry!! Heel veel succes en groetjes, wij denken aan jullie, doei Zaanse Wil

• 06 Oktober 2013 - 12:04

Ien:

Haha lache nog geen honderd meter bezig met de tour en nu al zoiets komies meemaken!
    Dat belooft n avontuur te worden! Succes heren;-)

• 06 Oktober 2013 - 18:52

Niels En Gre :

Jongens, wat ontzettend knap dat jullie de uit de ambulance gevallen spullen hebben weten te ontwijken, nadat jullie nu wel direct Antwerpen hadden weten te vinden en tijdig konden starten. Top. Die doortastendheid zullen jullie nodig hebben, want heel toevallig vlogen wij, op weg naar Gran Canaria, vandaag over het gebied waar jullie nog maar moeten zien te komen: Afrika. Prachtig uitzicht hoor, zo van boven. En weet je wat we zeker NIET hebben gezien: wegen van enige omvang, laat staan een vorm van verkeer. Nou succes he! Groet, Niels en Gre.