dag 3 - Reisverslag uit Turleque, Spanje van Globefrotters - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Turleque, Spanje van Globefrotters - WaarBenJij.nu

dag 3

07 Oktober 2013 | Spanje, Turleque

Vandaag 7:30vertrokken uit Telbeque hotel de kaas . Uitgerust nog een kleine 600km te gaan naar gibraltar. Onderweg een onwijs mooi landschap dat toch niet snel verveeld. Even zoeken en hebben ons hotel gevonden.De helft van de teams is al aanwezig waarvan er al enkele flink aan het sleutelen zijn. Kabel voor de versnelling , pakking voor de turbo radiateur lek twee x lekgereden remklauw losgeraakt. Afkloppen maar ons autotje doet het erg goed. We hebben dan ook wel twee engeltjes op het dashboard. We kijken onder het genot van een biertje graag naar het sleutelwerk, en geven gratis goede adviezen. Voor morgen zijn we er al klaar voor. Half 7 vertrekken en acht uur de boot op. Tot zover gaat alles goed tot morgen.

• 07 Oktober 2013 - 18:23

Jess:

Dus jullie zitten lekker aan de San Miguel cervezaatjes... Proost op het eerste deel dan!
    Vanaf nu begint het echte avontuur. Zet m op mannen! X

• 07 Oktober 2013 - 18:50

Niels En Gre:

He Patrick en Mies: als Gibraltar morgen al op het programma staat, dan zijn jullie over 4 dagen in Banjul. Met een beetje doorrijden moet dat lukken. Dagje auto inleveren en na 8 dagen weer thuis... Mmm 5 weken weg. En dat terwijl Bajul niet in Zuid Afrika ligt. Aan de andere kant kant dat maar 1 ding betekenen: van de wegen waar jullie nu over gereden hebben, kan je na morgen alleen nog maar dromen! Veel succes he! Niels en Gre.

• 07 Oktober 2013 - 19:15

Miranda:

Zozo, het Europese continent wordt al bijna verlaten. Fijn dat de engeltjes op het dashboard werken. Alvast een hele fijne nachtrust. En morgen begint het echte Afrikaanse avontuur! Toi toi toi. Sander, Miranda en de kids.

• 07 Oktober 2013 - 19:39

Coen:

Zo de kop is er dus af, en dit zonder stukken.Eerste klap is een daalder waard
    Succes !! en blijf ons op de hoogte houden.

Gr. Coen & Anja.

• 08 Oktober 2013 - 19:35

Wil En Willem Lepelaers:

Goed gedaan mannen, het ligt niet alleen aan de engeltjes hoor, GEWOON...DOORGAAN!!!!
    Zwembandjes om en gaan met die kar..
    Succes maar weer
    groetjes en tot het volgende spannende verhaal, erg leuk we kijken er naar uit!!

• 08 Oktober 2013 - 19:59

Wendy:

Hej jongens!!! goed bezig joh!! Mies, heb je al veel moeten scheppen?? Enne die geur bomen etc. zijn niet voor niets!!succes mannen groetjes wen

• 08 Oktober 2013 - 21:01

Hans:

Ha mannen, goed gewerkt. Wie stond er ook alweer bij toen jullie aan het sleutelen waren en met goede adviezen kwam? Geeft niet hoor, ik zal het tegen niemand zeggen. Goede reis verder en genieten!!!
    Groet Betty& Hans

• 09 Oktober 2013 - 10:31

Thea:

Succes mannen en rij voorzichtig. Groetjes Ad en Thea

• 09 Oktober 2013 - 16:21

Marcel Messing:

He, mannen. Het lijkt wel heel voorspoedig te gaan. Houdt vooral het vakantiegevoel erin, op zijn tijd een biertje en genieten maar. Nu op naar de Afrikaanse landerijen. Succes en vooral veel plezier, groeten vanaf de Schans. Ciao