Een update - Reisverslag uit Zagora, Marokko van Globefrotters - WaarBenJij.nu Een update - Reisverslag uit Zagora, Marokko van Globefrotters - WaarBenJij.nu

Een update

Door: Globefrotters

12 Oktober 2013 | Marokko, Zagora

We zijn in El Chebie hotel Auberge du Sud, een oase van schoonheid. Het eerste stukje woestijn achter de rug. Vandaag de zandduinen, na eerste de 4x4 te hebben gerepareerd. Zonder problemen elke duin genomen te hebben richting onze overnachtingsplaats....die wederom voor de maatstaven van hier fantastisch is. We hebben inmiddels 3600 km gereden en er wordt driftig iedere avond aan de auto's gesleuteld voor de volgende dag....die naar Camp El Marech leidt (zie foto's).
Jammer genoeg gaat het met mijn steun en toeverlaat vandaag iets minder. De coes coes begint op te spelen. Hij slecht geslapen en ik niet minder door het geknetter.
Gelukkig vandaag een wel zware maar korte trip met vooruitzicht op een luxe hotel met zwembad. Hopend morgen beter en uitgerust aan de zware en lange tocht van hier, Zagora naar TAta.
Tot volgend nieuws.

• 13 Oktober 2013 - 10:21

Hans:

Ziet er allemaal fantastisch uit. Maar ja de lucht kan ik niet ruiken van het geknetter. Zou ik er zeker voor over hebben. Succes verder.

• 13 Oktober 2013 - 17:37

Essiebessienessie:

Het klinkt allemaal als een groot avontuur. Leuk om de verslagen te lezen en foto's te zien. Geniet lekker van alles wat jullie beleven.
    Es

• 13 Oktober 2013 - 21:43

Coby:

Mooie verhalen!
    Op naar de beloning, lkkr chillen!
    Succes