Maandag 14 oktober en dinsdag 15 oktober - Reisverslag uit Laayoune Plage, Westelijke Sahara van Globefrotters - WaarBenJij.nu Maandag 14 oktober en dinsdag 15 oktober - Reisverslag uit Laayoune Plage, Westelijke Sahara van Globefrotters - WaarBenJij.nu

Maandag 14 oktober en dinsdag 15 oktober

Door: Patrick

15 Oktober 2013 | Westelijke Sahara, Laayoune Plage

...wat er allemaal mis kan gaan op de 13e blijken echter kleinigheden bij wat er de volgende dag, maandag avond laat gebeurt met Dennis en Janine van team 1512. Op weg naar Layoune is er op hun auto een tegenligger geknald. Wij lagen al op bed toen het bericht kwam. Vandaag zijn we met een aangepaste route vertrokken naar Dahkla. Wat we tot nu gehoord hebben is dat de 3 mensen in de andere auto het niet overleefd hebben, dat Dennis in het ziekenhuis ligt met rug en nekklachten en dat Janine er met een paar sneeën en schrammen vanaf gekomen is.
Een mede deelnemer en de organisatie zijn bij hen. Vanavond hebben we een extra briefing met hopelijk meer uitleg. Dit is een groot drama wat niemand wenst te overkomen. Het blijft oppassen en concentreren want een klein foutje kan fatale gevolgen hebben.

We proberen morgen nog aanvullende info te sturen want daarna zijn we minimaal 2-3 dagen mobiel onbereikbaar.
Groeten Pat en Mich

• 15 Oktober 2013 - 18:55

Theo Van Gaal (Wennekes Welding Support) :

Hallo Michel en Patrick klasse zoals jullie deze rit rijden ik ben zeer onder indruk zoals ik jullie verhalen
    lees en de foto,s bekijk .
    Het ongeluk wat er gebeurd is zal een impact geven op jullie rit maar ik weet zeker dat jullie elkaar
    hier bij zullen steunen
    De verhalen die ik lees van jullie geeft aan dat jullie het goed naar jullie zin hebben
    Hé Michel hoe is het met de airco doet hij het nog
    Michel we missen je op het werk maar je hebt dit wel verdient
    Ik wens jou en patrick een goede reis en ga regelmatig op de site kijken
    succes en hou je taai
    Met vriendelijke Groeten
    Theo van Gaal
    Wennekes Welding Support

• 15 Oktober 2013 - 20:48

Wendy:

jee wat erg...... een hele schok voor die mensen..Hoe kon dat zo gebeuren? Veel sterkte voor iedereen.
    zal ff moeilijk zijn. succes x

• 16 Oktober 2013 - 10:01

Niels En Gre :

Beste Patrick en Mies,
    Op het moment dat wij dit schrijven, rijden jullie ergens in die grote zandbak zonder enige vorm van communicatiemogelijkheden. Lezen doen jullie dus later. Met het ongeluk wat er gebeurd is, worden jullie en de thuisblijvers wel met de neus op de feiten gedrukt. Het is allemaal leuk en aardig, totdat het vreselijk mis gaat zoals bij dat andere team. We kunnen ons voorstellen dat familie en vrienden van de bewuste auto direct grijs geworden zijn van bezorgdheid en sterk de vraag hebben hoe nu verder. En dan hebben we het nog niet eens over de vraag hoe die deelnemers er zelf nu onder zijn en hoe het met ze gaat. Mannen, hou de kop erbij, dan gaat het goed komen. Maar daar hebben we wel vertrouwen in. Succes verder he!!

• 16 Oktober 2013 - 13:13

Mandy:

Jeetje jongens! Tot nu toe allemaal leuke verhalen gelezen! Veel zand... op de foto's ook te zien! Leuk, zo'n Patje met de bal op de rug door de woestijn.. Maarrrr, nu komen we erachter dat het niet zonder risico's is, zo'n ritje. Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is! We wensen jullie veel wijsheid en geluk toe en zorg dat jullie heelhuids terugkeren. Veel groeten uit de Lokkant.. X

• 16 Oktober 2013 - 22:33

Coen & Anja:

Jeetje....das inderdaad wel ff schrikken zo'n ongeluk, zowel voor jullie voor als het thuisfront. Zo blijkt wel, dat het zeker niet zo maar ff een tripje / jeepsafari is, maar dat concentratie wel degelijk vereist is.
    Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid zodat jullie de draad weer op kunnen pakken.
    Want tot nu toe is het volgens mij voor jullie vooral een mooie ervaring met hier en daar wel wat zand happen.
    Wij wensen jullie verder veel succes en plezier daar in die zandbak, maar zorg bovenal, dat jullie heelhuids weer thuis komen.
    Groetjes !!

• 18 Oktober 2013 - 19:31

Cunera:

Leuk om de verhalen te lezen! Doe voorzichtig en groeten! Cunera