De eerste boete is binnen - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Globefrotters - WaarBenJij.nu De eerste boete is binnen - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Globefrotters - WaarBenJij.nu

De eerste boete is binnen

22 Oktober 2013 | Senegal, Dakar

Zo. De eerste boete is binnen waar je ook niet onderuit komt in Senegal.... 40 euro klinkt er uit een stinkend gezicht en 20 euro wordt er geboden...Lachend wenst de rat ons bon voyage...
Het mooie van het verhaal is dat we 6800 km gereden hebben waarvan Pat 3 km met gordel en ik 6797 met, dus 3 niet met gordel. Ik hoef jullie niet uit te leggen hoeveel schik hij de hele dag had, terwijl het mij niet schikte.
Vandaag hebben we een zeer welkome rustdag. We zijn in Lac Rose aan een meer waar een deel van Dakar werd gereden.
Niets doen staat op het program en daar gaan we ons aan houden.
Morgen de laatste etappe....

• 22 Oktober 2013 - 16:28

Tink:

Jaaa hoor mannen !! Is die meneer van de foto in t wit diegene die jullie geld afgetroggeld heeft ?!? Hij zwaait wel heel leuk en vrolijk. Maar jawel jullie zitten wel in Hotel Dior met "piscine" Plons daar maar effe lekker in. Wensen jullie een hele goede laatste etappe toe, zet m op nog effe..... en met een gordel om ! :) xxx

• 23 Oktober 2013 - 16:41

Wil En Willem Lepelaers:

Joepie dat gaan we hier ook doen!! Lekker afdingen met een ballpoint op je bekeuring, Dank voor het idee. En nu...... in de gordels voortaan? GROETJES

• 23 Oktober 2013 - 16:43

Iris:

Hoi Pat en mies,
    waar zijn jullie nu ongeveer?
    Vrijdag komen tante Daan en de vader van Daan eten.
    Ze kwamen op bezoek en vonden de kamer mooi geworden.
    We missen jullie allemaal.

XXXXXXXXXXXXXX Iris:).

• 23 Oktober 2013 - 22:44

Willy:

Geniet van jullie rustdag heren, hebben jullie verdiend ,tot snel de donderdag avond is niets zonder jullie suc6 willy